Hoe gaat een thuislevering in zijn werk?

Bij Dreambaby kan je ervoor kiezen om artikelen thuis te laten leveren. Of je ze nu online koopt, via je geboortelijst of in de winkel, Dreambaby bezorgt van maandag tot zaterdag, op het dagdeel van jouw keuze: voormiddag (8 -14 u) of namiddag (12 - 20 u).

Bestel je in onze webshop?

Kleine artikelen kan je afhalen in je Colruyt/Okay afhaalpunt, of kan je thuis laten leveren door Bpost (of op een ander adres in België). Bpost levert je pakje op de datum die je aanduidt tijdens het plaatsen van je online bestelling (en die wij per e-mail bevestigen).

De verzendkosten voor thuislevering bedragen €2.95 in de week en €5.95 voor een levering op zaterdag. Je betaalt je artikel(en) en de verzendkosten meteen online of via overschrijving. Het artikel wordt verzonden na ontvangst van je betaling.

Voor een levering in het door jou gekozen afhaalpunt betaal je slechts €1.

Grote artikelen (zwaarder dan 30kg of groter dan 1,5m zoals babymeubels) worden geleverd door onze eigen transportdienst op de door jou gekozen datum. Deze artikelen worden in je winkelmandje aangeduid met het vrachtwagenlogo . Per levering betaal je €35 transportkosten. De €35 transportkosten worden automatisch mee verrekend in je winkelmandje. Je betaalt je artikel(en) en de kosten voor de thuislevering meteen online of via overschrijving. De thuislevering kan pas doorgaan na ontvangst van je betaling. Indien je een volledige babykamerset koopt (= bed + 2- of 3-deurskast + commode), dan is de thuislevering gratis.

Geboortelijst

Artikelen van je geboortelijst kan je thuis laten leveren door deze aan te vinken in de geboortelijst. De kost voor een thuislevering bedraagt €35 en wordt verrekend bij het afsluiten van je geboortelijst. Grote artikelen zoals meubels staan automatisch voor thuislevering aangevinkt. Verkies je toch om deze zelf gratis op te halen in je Dreambaby of DreamLand winkel met babyshop, contacteer dan je thuiswinkel.

Wordt een volledige babykamerset aangekocht op je geboortelijst (= bed + 2- of 3-deurskast + commode), dan is de thuislevering gratis. Plaats hiervoor het artikelnummer van de babykamerset in je winkelmandje (en niet de aparte artikelnummers).

Duid in je geboortelijst de artikelen die je graag thuis wil laten leveren aan vóór ze gereserveerd en betaald worden. Doe je dit niet, of te laat, dan vertrekken ze 2 weken vóór je bevallingsdatum naar je Dreambaby of DreamLand thuiswinkel en is thuislevering dus niet meer mogelijk.

Thuislevering is enkel mogelijk als alle artikelen (die je thuis wil laten leveren) vooraf betaald zijn. De artikelen kunnen online betaald worden of in een Dreambaby-, DreamLand- of Colruytwinkel.

Contacteer je thuiswinkel om de leverdatum van je thuislevering vast te leggen. Onze medewerkers kijken dan na of alle artikelen die je thuis wil laten leveren beschikbaar zijn en voegen ze toe aan je thuislevering.

Heb je een Colruyt winkel als thuiswinkel?

Opgelet, dan vertrekken de kleine artikelen van zodra ze betaald zijn naar je Colruyt thuiswinkel. Wil je bepaalde artikelen liever thuis laten leveren, vink voor deze artikelen het vakje’ thuislevering’ aan in je geboortelijst vóór ze betaald worden. Voor grote artikelen is afhaling in een afhaalpunt niet mogelijk; deze worden uitsluitend thuis geleverd.

Reserveer je artikelen in de winkel?

Artikelen die je in de winkel koopt of reserveert kan je ook thuis laten leveren. De kost voor een thuislevering bedraagt €35. Koop je een volledige babykamerset (= bed + 2- of 3-deurskast + commode), dan is de thuislevering gratis. De artikelen en de kost van de levering moeten vooraf betaald worden in de winkel.

Praktische info ivm je thuislevering

Bij een thuislevering worden de artikelen tot aan de straatdeur gebracht (omwille van verzekeringsredenen). Voorzie voldoende mankracht om de chauffeur bij te staan bij het uitladen van grote en zware artikelen. Montage en installatie zijn nooit inbegrepen. Check zeker of er op de dag van levering geen grote evenementen of wegenwerken gepland zijn in je buurt waardoor onze chauffeur niet tot aan de woning geraakt. Mocht dit toch het geval zijn, gelieve onze klantendienst hiervan minstens 3 dagen vóór leverdatum op de hoogte te brengen op 02 363 56 65 of via het contactformulier.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Of wil je ons direct contacteren?

Contacteer ons

  • Via Facebook
  • 02 363 56 65
  • Contactformulier