Welke garanties krijg ik bij Dreambaby ?

Op het garantieticket dat samen met je kassaticket afgedrukt wordt, vind je alle details over de garantie. Bewaar het dus goed.

Liet je je artikel aan huis leveren? Dan geldt je bevestigingsmail als aankoop- en garantiebewijs. Bewaar dit document dus goed.

We zetten de mogelijke garantievoorwaarden voor jou op een rijtje:

  1. Herstelgarantie: ten minste twee jaar
    Onze herstelgarantie dekt de herstelling van een defect toestel dat je bij Dreambaby kocht.

    Breng het defecte toestel samen met je garantiebewijs naar je Dreambaby-, DreamLand-, Colruyt- of OKay-winkel. Wij zorgen ervoor dat het toestel wordt hersteld, met originele wisselstukken. Na herstelling word je door ons verwittigd en kan je je toestel afhalen in je winkel.

    Valt je artikel nog onder garantie, dan wordt het gratis gerepareerd. Als de garantieperiode afgelopen is, betaal je herstellingskosten. Binnen de garantieperiode worden technische gebreken aan het toestel gratis hersteld. Na de garantieperiode betaal je de herstellingskosten bij de levering van je herstelde toestel. Bij herstelling in labo via de winkel maken wij uiteraard altijd een bestek op voor we aan de herstelling beginnen. Je hebt altijd de keuze: ofwel laat je het toestel herstellen voor de afgesproken prijs, ofwel laat je het niet herstellen. In dat geval vragen we € 48 administratieve kosten en verzendkosten voor het terugsturen van het defecte toestel. Je kan ook kiezen om het toestel te laten vernietigen. In dat geval betaal je geen kosten.

  2. Omruilgarantie: ten minste 2 jaar

    • Je hebt je artikel laten leveren in een Colruyt- of OKay-winkel
      Neem het artikel en het garantiebewijs mee naar de dichtstbijzijnde Colruyt-winkel. Wij vervangen het defecte toestel door een nieuw.
    • Je hebt je artikel besteld via de webshop en thuis laten leveren
      Bel onze Advieslijn op het nummer 02 363 56 65 en geef het reservatienummer door dat op je garantieticket staat. Wij geven je de nodige informatie over de verdere afhandeling van de herstelling.
    • Je hebt je artikel gekocht in een Dreambaby-winkel
      Neem het artikel en het garantiebewijs mee naar de Dreambaby-winkel of DreamLand-winkel met Dreambaby-shop.
  3. OPGELET: de garantie geldt niet bij defecten ten gevolge van verkeerd gebruik, noch voor hulpstukken. Lees de gebruiksaanwijzing zorgvuldig.

  4. Garantie leverancier
    Je krijgt de garantie opgesteld door de leverancier. De garantieperiode is afhankelijk van de leverancier. Bel onze Advieslijn op 02 363 56 65 voor meer informatie over je garantie. Aan de hand van je garantiebewijs krijg je de garantie verleend door de leverancier. Binnen de bepalingen van de fabrieksgarantie wordt deze dienst gratis uitgevoerd. Buiten deze bepalingen worden de kosten verrekend bij ontvangst van de herstelling of vervanging.