Hoe kan ik mijn artikel terugvinden in de winkel?

Reservatie met levering in Colruyt/Okay-afhaalpunt

Zodra je reservatie klaarligt in het afhaalpunt, krijg je een mailtje met daarin je afhaalcode. Hou die code zeker bij wanneer je je artikelen gaat afhalen.

  • Haal je je reservatie af in een Colruyt-winkel?

Ga naar het afhaalpunt, geef je afhaalcode in op het aanraakscherm of scan de QR-code uit de leveringsmail. We geven je de plaats van je artikel in het rek. Staat je artikel er niet? Een verkoper in de winkel helpt je graag verder!

  • Haal je je reservatie af in een Okay-winkel?

Ga dan naar het afhaalpunt en vind je artikel terug in het winkelrek via de afhaalcode. Staat je artikel er niet of is er geen afhaalpunt? Dan helpt een winkelmedewerker je graag verder.

Help, ik ben mijn afhaalcode kwijt

Je kan in je Colruyt-winkel je Xtra-kaart/Xtra-app scannen of je Xtra-gegevens manueel ingeven via het aanraakscherm om de plaats van je artikel terug te vinden. Let op: gebruik de Xtra-gegevens van de persoon met wiens account je gereserveerd hebt.

Bij OKay helpt een winkelmedewerker je graag verder.

Click & Collect in een Dreambaby-winkel/DreamLand met Dreambaby-shop

Bij een Click & Collect krijg je een sms wanneer je reservatie voor je klaarligt. Daarin staat ook een reservatienummer waarmee je je pakje kan afhalen in de winkel. Toon de code aan een van onze medewerkers; zij zullen je reservatie voor je halen. Je Click & Collect wordt 3 dagen voor je gereserveerd.

Reservatienummer kwijt? Een winkelmedewerker helpt je graag verder!

Waarom wordt mijn naam niet meer vermeld op het artikel?

In het kader van de nieuwe Europese privacywetgeving, GDPR (General Data Protection Regulation), mogen vanaf 25 mei 2018 herkenbare persoonsgegevens, zoals een naam of adres, niet meer zichtbaar voor andere klanten vermeld worden op artikelen. Daarom vermelden we vanaf nu in plaats van jouw gegevens een afhaalcode op elk artikel. Je ontvangt deze afhaalcode in je leveringsmail. Met die code kan je jouw artikel opzoeken en afhalen in het afhaalpunt.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Of wil je ons direct contacteren?

Contacteer ons

  • Via Facebook
  • 02 363 56 65
  • Contactformulier