Hoe gaat een thuislevering in zijn werk?

Bij Dreambaby kan je ervoor kiezen om artikelen thuis te laten leveren. Of je ze nu online koopt, via je geboortelijst of in de winkel, Dreambaby bezorgt je pakjes van maandag tot zaterdag. Je kan kiezen om ze in de voormiddag te laten leveren (8-14u) of in de namiddag (12-20u).

Opgelet: een Click & Collect-reservatie wordt klaargelegd in je Dreambaby/DreamLand met Dreambaby-shop en kan dus niet thuis geleverd worden.

Een Click & Collect kan je niet combineren met een webshopbestelling die je aan huis laat leveren!

Bestel je in onze webshop?

Kleine artikelen worden door bpost geleverd. In de week betaal je hiervoor €2,95, op een zaterdag €5,95. Je betaalt je artikelen en verzendkosten meteen online of via overschrijving. Je pakje wordt verzonden nadat we je betaling ontvangen hebben.

Grote artikelen (+30 kg of groter dan 1,5 m) worden door onze transportdienst thuis geleverd. Die producten kan je herkennen aan het vrachtwagenlogo dat je op de website terugvindt onder de vakjes “aan winkelwagen toevoegen” en “op verlanglijstje”. Hiervoor betaal €35 verzendkosten. Ook hier betaal je je artikelen en verzendkosten meteen online of via overschrijving. De levering kan pas doorgaan na ontvangst van je betaling.

Uitzondering: bij aankoop van een volledige babykamerset (bed, commode en 2- of 3-deurskast) is de thuislevering gratis.

Je kan er ook voor kiezen om grotere artikelen zelf (gratis) af te halen. Opgelet: dat kan enkel in een Dreambaby-winkel of DreamLand met Dreambaby-shop, niet in een Colruyt/Okay-afhaalpunt.

Geboortelijst

Wil je artikelen op je geboortelijst thuis laten leveren? Dan vink je ze voor thuislevering aan in het tabblad ‘geboortelijst’. De thuislevering kost €35 en wordt verrekend wanneer je je geboortelijst afsluit. Grote artikelen zoals bijvoorbeeld grote meubels staan automatisch op thuislevering aangevinkt. Haal je je artikelen liever zelf op? Dat kan enkel wanneer je thuiswinkel een Dreambaby-winkel of DreamLand met Dreambaby-shop is.

Bij aankoop van een volledige babykamerset is thuislevering gratis. Je koopt dan een bed, commode en 2- of 3-deurskast. Opgelet: plaats het artikelnummer van de set in je winkelmandje, niet de nummers van de afzonderlijke artikelen.

Thuislevering is enkel mogelijk als de artikelen die je aan huis wil krijgen vooraf betaald zijn. Betalen kan online, in een Dreambaby-, DreamLand- of Colruyt-winkel.

In je geboortelijst duid je artikelen voor thuislevering aan vóór ze gereserveerd en betaald worden. Doe je dit niet - of te laat - dan vertrekken ze 2 weken voor je bevallingsdatum naar je Dreambaby- of DreamLand-thuiswinkel en is thuislevering dus niet meer mogelijk.

Contacteer je thuiswinkel om de datum van je thuislevering vast te leggen. Onze medewerkers kijken dan na of alle artikelen die je thuis wil laten leveren beschikbaar zijn en voegen ze toe aan je thuislevering.

Heb je een Colruyt-winkel als thuiswinkel?

Opgelet, dan vertrekken de kleine artikelen van zodra ze betaald zijn naar je Colruyt-thuiswinkel. Wil je bepaalde artikelen liever thuis laten leveren, , dan vink je het vakje ‘thuislevering’ aan in je geboortelijst vóór ze betaald worden. Voor grote artikelen is afhaling in een afhaalpunt niet mogelijk; deze worden uitsluitend thuis geleverd.

Reserveer je artikelen in een Dreambaby-winkel of DreamLand met Dreambaby-shop?

Artikelen die je in de winkel koopt of reserveert kan je ook thuis laten leveren.

Kleine artikelen worden door bpost bezorgd, terwijl grote artikelen (+30 kg of groter dan 1,5 m) door ons geleverd worden. Die producten kan je herkennen aan het vrachtwagenlogo dat je op de website terugvindt onder de vakjes “aan winkelwagen toevoegen” en “op verlanglijstje”. Hiervoor betaal je €35 verzendkosten.

Je kan er ook voor kiezen om grote artikelen zelf af te halen (gratis), maar dat kan alleen in een Dreambaby-winkel of DreamLand met Dreambaby-shop.

Koop je een volledige babykamerset (= bed + 2- of 3-deurskast + commode), dan is de thuislevering gratis. De artikelen en de kost van de levering moeten vooraf betaald worden in de winkel.

Praktische info ivm je thuislevering

Bij een thuislevering worden de artikelen tot aan de straatdeur gebracht (omwille van verzekeringsredenen). Voorzie voldoende mankracht om de chauffeur bij te staan bij het uitladen van grote en zware artikelen. Montage en installatie zijn nooit inbegrepen. Check zeker of er op de dag van levering geen grote evenementen of wegenwerken gepland zijn in je buurt waardoor onze chauffeur niet tot aan de woning geraakt. Mocht dit toch het geval zijn, gelieve onze klantendienst hiervan minstens 3 dagen vóór leverdatum op de hoogte te brengen op 02 363 56 65 of via het contactformulier.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Of wil je ons direct contacteren?

Contacteer ons

  • Via Facebook
  • 02 363 56 65
  • Contactformulier