Kan ik mijn thuiswinkel aanpassen?

Je kan bij niet-gepubliceerde kladlijsten zelf je thuiswinkel nog aanpassen. Daarvoor klik je in je kladlijst op de knop ‘Wijzig thuiswinkel’.

Is je lijst al gepubliceerd en zijn er nog geen artikelen voorbehouden, betaald of meegenomen? Dan kan klantendienst je thuiswinkel aanpassen. Als het assortiment tussen de twee winkels verschilt, dan zoeken ze samen met jou een oplossing. Dat is vaak het geval als een artikel op je lijst niet overal meer beschikbaar is of als babyspeelgoed van DreamLand of babykleertjes niet kunnen meeverhuizen.

Zijn er wel al artikelen van je lijst voorbehouden, betaald of meegenomen, dan is het overzetten van een Dreambaby- naar een DreamLand-winkel en omgekeerd mogelijk of het wisselen van Colruyt-winkel. Het is dus niet langer mogelijk om je Colruyt-thuiswinkel aan te passen naar een Dreambaby-winkel. Als je dat echt wil, wordt je geboortelijst afgesloten en wordt een nieuwe geboortelijst gemaakt, dus met een nieuw lijstnummer, nieuwe wachtwoorden en dus ook nieuwe geboortelijstkaartjes. Onze klantendienst kan je hier bij helpen en meer uitleg geven.

Als er een nieuwe Dreambaby-winkel in je buurt komt, sluit vaak de nabije Dreambaby Shop bij DreamLand. Wij maken je het leven makkelijk en verhuizen heel je lijst naar de nieuwe Dreambaby-winkel. Daar hoef je dan helemaal niets voor te doen. We brengen je sowieso op tijd op de hoogte.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Of wil je ons direct contacteren?

Contacteer ons

  • Via Facebook
  • 02 363 56 65
  • Contactformulier