Meteen naar de content
Barcode wordt aangemaakt, probeer later opnieuw

Betalen & facturen

Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen over facturen, betaalmogelijkheden en geschenkkaarten. Ook lees je wat te doen bij een mislukte betaling.

Koop je een artikel in een Dreambaby-winkel, dan kan je aan de kassamedewerker onmiddellijk je factuur vragen.


Koop je een artikel online met thuislevering? Je kan je btw-nummer ingeven tijdens je online reservatie. Bij de keuze van je ‘Leverings- en betaalwijze’ klik je op ‘Wijzig je facturatieadres’. Onder de adresgegevens geef je de bedrijfsnaam en het btw-nummer in. Je krijgt de factuur binnen de 14 dagen automatisch via de post.

Factuur vergeten aanvragen? Vraag je factuur aan via het contactformulier.

 

Voor particulieren is een factuur niet nodig. Het kassaticket volstaat als aankoopbewijs. Liet je een artikel aan huis leveren? Dan geldt je bevestigingsmail als aankoop- en garantiebewijs. Bewaar dit document goed.

Heb je jouw factuur niet ontvangen? Neem dan contact op met de Dreambaby-klantendienst. We bezorgen jou een duplicaat. Voor particulieren is een factuur niet nodig. Het kassaticket volstaat als aankoopbewijs. Liet je een artikel aan huis leveren? Dan geldt je bevestigingsmail als aankoop- en garantiebewijs. Bewaar dit document goed.

Ja dat is mogelijk. In je profiel kan je vervolgens steeds het saldo van je geschenkkaart consulteren en nakijken tot wanneer deze geldig is.

  • Cash
  • Elektronische betaalmiddelen: Bancontact, Maestro, Mastercard en Visa
  • Loyalty-korting
  • Dreamwallet
  • Dreambaby-geschenkkaart
  • Dreambaby-waardebon
  • CM-bonnen/kaart


Bestel je online en laat je je artikelen thuis leveren?

  • Dan kan je betalen met Bancontact, Visa of Mastercard.

We aanvaarden geen maaltijdcheques of eco-cheques.

Als de betaling niet gelukt is, komt het artikel/de artikelen onder 'voorbehouden artikelen' te staan op de geboortelijst. Na +/- 30 minuten wordt het gekozen artikel/de gekozen artikelen automatisch terug bij ‘beschikbare artikelen’ gezet op de geboortelijst. Gebeurt dit niet automatisch? Neem contact op met de Dreambaby Advieslijn. Onze medewerkers helpen je graag verder.

 

Voorwaarden:

Houd het geboortelijstnummer en artikelnummer van het gekozen geschenk bij de hand.

Je neemt hiervoor best contact op met onze Dreambaby-klantendienst en bezorgt ons alvast de volgende gegevens:

  • Het geboortelijstnummer.
  • Het artikelnummer van je gekozen geschenk.
  • Het betalingsbewijs (bijvoorbeeld een printscreen van je bankverrichting).
  • Je bankrekeninggegevens (IBAN en BIC).

Onze medewerkers doen vervolgens het nodige om je verder te helpen en het te veel betaalde bedrag terug te storten. De terugbetaling duurt ongeveer 10 werkdagen.

Het gekozen artikel wordt na 30 minuten automatisch terug ‘beschikbaar’ op de geboortelijst, zodat je de schenking opnieuw kan ingeven.

 

Gebeurt dit niet? Neem contact op met de Dreambaby-klantendienst. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Hou het geboortelijstnummer en artikelnummer van het gekozen geschenk bij de hand.

Niet zeker of je online betaling is gelukt?

Kijk na of het geld van je bankrekening is afgegaan. Is dat gebeurd en heb je na een uur nog geen bevestigingmail van je bestelling ontvangen? Zoek het transactie- of referentienummer op je rekeninguittreksels en neem contact op met onze Dreambaby-klantendienst.

Zodra de betaling is afgerond, ontvang je na enkele minuten een bevestigingsmail op het e-mailadres. Na 10 minuten nog steeds niets ontvangen? Check ook eens je spamfolder; soms komen e-mails daar onbedoeld in terecht. Wanneer je ook daar niets vindt, neem dan contact op met onze Dreambaby-klantendienst.

 

Niet zeker of je betaling van je schenking op een geboortelijst is gelukt? Neem contact op met de Dreambaby-klantendienst. Onze medewerkers kijken samen met jou of de betaling goed doorgekomen is. Hou het geboortelijstnummer en artikelnummer van het gekozen geschenk bij de hand.

Momenteel is dit nog niet mogelijk. We
werken eraan om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.

Cadeaubonnen kunnen nog niet gebruikt worden op onze website. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je ze als betaalmiddel kunt gebruiken.

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar!

Bel ons +32 2 369 36 00
ma - vrij van 9u tot 17u